.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی شورای تامین استان غلط می کند!
استانداران و همه مقام های کشور، نوکر مردم هستند، کسانی که در کنار مردم نیستند، عضو این دولت نیز نمی باشند و به این دولت تحمیل شده اند!...این دولت هیچ نیازی به حزب ندارد، و من یک ریال به احزاب باج نخواهم داد ...
وقتی شورای تامین استان غلط می کند!

رئیس جمهور، در همایش مبلغان ماه مبارک رمضان:گفتم چه کسانی این کار را انجام داده اند؟!(حرم را قرق کرده اند!) گفتند شورای تامین استان(قم). من در جواب آنها گفتم که: غلط کردند!
این دولت هیچ نیازی به حزب ندارد، و من یک ریال به احزاب باج نخواهم داد!
رئیس جمهور! استانداران و همه مقام های کشور، نوکر مردم هستند، کسانی که در کنار مردم نیستند، عضو این دولت نیز نمی باشند و به این دولت تحمیل شده اند!

دكتر "محمود احمدي نژاد"، رييس جمهوري اسلامي ايران، در همايش بزرگ مبلغين ماه مبارك رمضان در حوزه علميه قم گفت: يكي از مهم‌ترين سرفصل‌هاي فعاليت دولت در بخش آزادسازي بود. يكي از آزادسازي‌ها اين بود كه نظام اجرايي كشور را از قيد مطالبات بي‌پايان احزاب رها كرديم. اين دولت هيچ نيازي به حزب ندارد و من يك ريال به احزاب باج نخواهم داد.

بعد ديگر آزادسازي ملت از برخي قيود، اين بود كه ما، مردم را ازاسارت كساني كه خود را مالك مردم مي‌دانستند، رها كرديم.

رييس جمهور، استانداران و همه مقام‌هاي كشور، "نوكر مردم" هستند، كساني كه در كنار مردم نيستند، عضو اين دولت نيز نمي‌باشند و به اين دولت تحميل شده‌اند.
وي، با اشاره به بستن درهاي حرم حضرت معصومه (س) هنگام زيارت افزود: معني ندارد، كه درهاي حرم، هنگام زيارت نوكر مردم بسته شود، آيا، براي تك تك مردم نيز حرم قرق مي‌شود؟

مگر شاه مي‌خواهد به زيارت بيايد كه درهاي حرم بسته مي‌شود؟ اين معني ندارد، بايد قيد و بندها كنار زده شود، چرا كه ملت ايران بهترين ملت است و سختي‌ها را تا به امروز تحمل كرده است.

"اين ملت، امثال بنده را از آن زير زيرها به اينجا رسانده است" ، چنين برخوردهايي، باقي مانده اخلاق طاغوت است و بايد همت كنيم تا ريشه كن شود.

به من گفتند كه شما برويد زيارت كنيد، ما اين اجازه را به مردم مي‌دهيم. من گفتم چه كساني اين كار را انجام داده‌اند؟ گفتند شوراي تامين استان. من در جواب آنها گفتم كه غلط كردند.

براي ما تنها حفاظت جان يك شخص مهم است و آن مقام معظم رهبري است و سايرين نيز بايد در كنار مردم قرار بگيرند؛ چون ما همه خادم ملت هستيم.

احمدي نژاد، همچنين در خصوص موضوع هسته‌اي گفت: برخي دركشور برخلاف قانون در اين خصوص به دولت فشار مي‌آوردند و فشارهايي كه دولت از داخل تحمل كرد، به مراتب شديدتر از فشارهاي خارجي بود.
برخي در داخل، حرف‌هاي دشمن را تكرار و آن را به ملت ايران تحميل مي‌كردند، به دشمنان راپورت مي‌دادند. اميدواريم روزي فرارسد كه وزارت اطلاعات گزارش‌هاي مربوط به‌آن را در اختيار مردم قرار دهد.

برخي براي رسيدن به قدرت، اقدام‌هاي مختلفي را انجام مي‌دهند، اينها، خيال كردند، كه اگر احمدي نژاد را كنار بزنند، خودشان سركار مي‌آيند، درحالي كه نمي‌دانند، ملت ايران صدها احمدي نژاد دارد.

مخالفان دستيابي ايران به چرخه سوخت هسته‌اي، آبروي خودشان را با صدور قطعنامه بردند، جبهه خود را تضعيف كردند و امروز نيز تلاش مي‌كنند، تا بانك‌هاي مختلف، همكاري خود را با ايران ضعيف كنند.

پيروزي هسته‌ اي جمهوري اسلامي ايران به مراتب بزرگ‌تر از ملي شدن نفت است؛ چون در نهضت ملي نفت، نفت دست آمريكايي‌ها افتاد، اما امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هسته‌ اي شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 شهريور 1386
سلام و درود خدا بر مرد حق و ایمان و جهاد و تلاش دکتر احمدی نژاد رئیس محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران
نا شناس 17 شهريور 1386
آقای رئیس جمهور در کل جامعه ایران اسلامی فقط شخص رهبری و جنابعالی هستید که چنین فکری دارید و خودتان را نوکر مردم می دانید و به قول حضرت امام (ره)که فرمودند :ما همه رهین منت شما هستیم و اگر لایق باشیم خدمتگزار شما. ولی اگر تعارفت را کنار بگذاریم کسی را پیدا نمی کنید که هر صبح به محل کار برود به فکر گره گشایی از کار مردم باشد. این یک واقعیت تلخ است که باورش کمی مشکل.
منیره پرموته 17 شهريور 1386
بسیار خوشحالم که به احمدی نژاد رای دادم . امیدوارم این کار ایشان از روی تظاهر نباشد و ای کاش همه وزیران و مدیران دولت احمدی نژاد مثل خودش باشند.
ali 19 شهريور 1386
راستش را بخواهید وقتی رییس جمهور نمی تواند با زیر دستان خود رست و با ادب حرف بزند فکر می کنید زیر دستان با مردم درست حرف خواهند زد به خدا مرد هزینه این غلط کردن را می پردازند و هرروز هم می پردازند چون رییس جمهور بعلت فدرتی که دارد می گوید غلط کردند این نوع حرف زدن فرهنگ ایجاد نخواهد کرد حال شما انتشار بدهید یا ندهید خواه پند گیرید حواه نگیرید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.